.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکایت تعدادی از نمایندگان از لاریجانی

عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی گفت که شکایت 30 تن از نمایندگان مجلس از لاریجانی به کمیسیون اصل نود قانون اساسی ارائه شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه) با فارس گفت‌وگو می‌کرد، از شکایت 30 نماینده مجلس از علی لاریجانی خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه آقای لاریجانی در روز سه شنبه سیاه( 14دی) برخلاف مواد متعدد آیین نامه داخلی مجلس، پیشنهاد آقای مصباحی مقدم را پس از پیشنهاد آقای توکلی به‌ رای نمایندگان گذاشت و بر اساس آن اختیار انتخاب رئیس بانک مرکزی را از رئیس جمهور گرفت نمایندگان مجلس از وی به کمیسیون اصل نود مجلس شکایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این شکواییه امروز به کمیسیون اصل نود قانون اساسی ارائه شده است، افزود: بر اساس این شکواییه نمایندگان نسبت به نقض متعدد مواد 17- 152-181- 186 آئین نامه و اصل 133 قانون اساسی از لاریجانی به کمیسیون اصل نود شکایت کرده‌اند.

رسایی همچنین گفت: نمایندگان مجلس پیش از این، بابت عملکرد آقای لاریجانی در روز یکشنبه سیاه از لاریجانی شکایت کرده بودند که کمیسیون اصل نود شکایت نمایندگان وارد دانسته بود و علی‌رغم اینکه این گزارش طبق آئین‌‌نامه باید در صحن علنی قرائت شود اما آقای لاریجانی همچنان مقاومت می‌کند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان اینکه نمایندگان داوطلبانه شکایت از لاریجانی را پذیرفته‌اند گفت: ‌اگر قرار بود این شکواییه دست به دست در مجلس بچرخد، قطعا تعداد آنها بیشتر از 30 نماینده می‌شد.

وی در پایان گفت: آقای لاریجانی پیش از این گفته بود، که تنها دو شاکی دارند در حالی که امروز مشاهده می‌شود 30 نماینده مجلس از وی به کمیسیون اصل نود شکایت کرده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد اصلانی 3 بهمن 1389
انشا اله خدا به آقای رسایی شفا عنایت کند.بنده خدا مثل این که کسالتش خیلی حاد است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.